Известие

Collapse
No announcement yet.

Налягане на маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от bass
    Некъв подобен проблем имам и аз - стрелката не се движи плавно, ами подскача и залепва в крайни положения чат-пат, наблюдава се някаква зависимост от оборотите. Помолих майстора по текущите ремонти да погледне проблема и той каза, че датчикът бил виновен, но тва мнение не е меродавно.
    А какъв е принципът на работа на самата стрелка, как отразява данните от датчика? Не е ли възможно просто уредът в таблото да се е*ава?
    датчикът променя съпротивление
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от търтей
      датчикът променя съпротивление
      Тва ясно, ама после какъв механизъм закарва стрелката в съответната позиция? При мен трака като от разкачено жило за километража на джуган

      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
      Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от bass
        Първоначално публикувано от търтей
        ===
        ее
        като всеки подобен прибор - ток*различно съпротивление=различно отместване на стрелката
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          Май са Ви се е***ли датчиците и на двамата
          Измерете ги и ако са в ред, което е малко вероятно, сваляйте таблото.
          Може да опира и кабела някъде
          sigpic

          Comment


          • #20
            Ми аз си смених датчика най-после Хората продадоха коли по два пъти през тва време, аз един датчик не мога да сколасам да сменя
            Руски, 7 лв., + 5 лв. резба.
            Струва ми се обаче, че наистина показва повечко...? Маслото е 10W40 AC Delco (не питайте що тая марка...). На таблото в снимките по-долу се вижда при каква температура на маслото са показанията (всичките - на празен ход ). Иначе е много чувствителен - реагира мигновено и на най-малкото пипане на газта.

            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
            Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

            Comment


            • #21
              Имате да черпите,аз бях първия,през 2004г,още работи и вярно показва Тогава датчиците бяха 5лв,резбата и сега си е левче,а дихтунга е 10 стинки
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от bass
                Струва ми се обаче, че наистина показва повечко...? Маслото е 10W40 AC Delco (не питайте що тая марка...). На таблото в снимките по-долу се вижда при каква температура на маслото са показанията (всичките - на празен ход ). Иначе е много чувствителен - реагира мигновено и на най-малкото пипане на газта.
                много високо налягане бе, не мен повече от 5 бара и то при студен двигател не ми е показвала

                по спомен мисля, че беше 1 бар на свободна предавка при загрял двигател
                ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Kostadin
                  много високо налягане бе, не мен повече от 5 бара и то при студен двигател не ми е показвала по спомен мисля, че беше 1 бар на свободна предавка при загрял двигател
                  Да де, и аз така мисля Като излизам на магистралата тия дни, ще видя какво е положението при 90-100 градуса на маслото.

                  А Вируса си е за почерпка, ама освен да му запратим някъв спирт от скъпия по куриер, че инак не виждам как да стане, аз по тия краища съм ходил само веднъж .
                  Btw, буксата на датчика беше 1:1 с тази на стария - нищо не съм пипал. Тя цялата смяна стана за по-малко от минута

                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                  Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                  Comment


                  • #24
                    ето и моя отговор:
                    Когато купих машината беше с прецакан датчик, гледам в форума че се преправял руски и О.К. Реших да пробвам - отработихме нещата с стругаря и монтажа е извършен/+ нова дифтунга/ - буксата и при мен съвпадна. Карам с масло 10/40 , като по книжка.../някаде четох ,че може да се прецака датчика и от гъсто масло.../
                    Резултат:
                    Една година/почти/ без никакви проблеми при датчика;
                    показания: - при студен двг - 6-7 атм. / при палене на двг./
                    - при топъл - 4 атм. / при около 30С /
                    - при загрял - 2 атм. / при 90С /

                    Тези показания са на празен ход, при сменено масло. Незнам колко е достоверно показанието, но факт... И наистина е чуствителен руския датчик...

                    УСПЕХ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ
                    Alfa Romeo 155/1.8TS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от monigt
                      Тези показания са на празен ход, при сменено масло. Незнам колко е достоверно показанието, но факт... И наистина е чуствителен руския датчик...

                      УСПЕХ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ
                      той, че е чувствителен тва е ясно, ама въпроса е дали е верен, защото на загрял двг и на свободна предавка трябва да показва 1 бар по заводски данни
                      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Kostadin
                        Първоначално публикувано от monigt
                        Тези показания са на празен ход, при сменено масло. Незнам колко е достоверно показанието, но факт... И наистина е чуствителен руския датчик...

                        УСПЕХ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ
                        той, че е чувствителен тва е ясно, ама въпроса е дали е верен, защото на загрял двг и на свободна предавка трябва да показва 1 бар по заводски данни
                        Еми естествнно че не е верен требе да си кьорав и мноо тъп да поверваш че 4-8 бара за ризница са нормално налягане, а и както каза ти заводските данни са над 2 пъти по надолу
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          Първоначално публикувано от Kostadin
                          Първоначално публикувано от monigt
                          Тези показания са на празен ход, при сменено масло. Незнам колко е достоверно показанието, но факт... И наистина е чуствителен руския датчик...

                          УСПЕХ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ
                          той, че е чувствителен тва е ясно, ама въпроса е дали е верен, защото на загрял двг и на свободна предавка трябва да показва 1 бар по заводски данни
                          Еми естествнно че не е верен требе да си кьорав и мноо тъп да поверваш че 4-8 бара за ризница са нормално налягане, а и както каза ти заводските данни са над 2 пъти по надолу
                          Ядец,моя си е верен
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #28
                            Ето при мен с оригиналния датчик... няколко снимки от тази сутрин,
                            Alfa Romeo 155 1.8TS
                            Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                            Comment


                            • #29
                              то всичко хубаво ама в мен се заражда въпроса: какви са реалните и нормалните стойности на налягането и реално ли се мери то от този датчик???


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ivansirakoff
                                то реално ли се мери то от този датчик???
                                ами разбира се че не
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X